تهران ، جنب آباد جنوبی ، میدان چهارباغ شرقی ، 16 متری جنوبی ، پلاک 5

شستشوی فرش خارجی فانتزی

[vc_row pix_particles_check=””][vc_column][vc_column_text]

شستن فرش های خارجی و فانتزی :

فرش های خارجی،فانتزی که کشورهایی مثل چین،ترکیه،لهستان،هندوستان و پاکستان تولید می کنند. به صورت صنعتی و یا ماشینی بافته می شوند.

شستشوی فرش های فانتزی خارجی مانند فرش های دستباف وماشینی قواعد وقوانین خاص خود را می طلبد. شما باید بدانید فرش محصول کدام کشور است.طبق شناخت واطلاعات کافی در رابطه

با نوع فرش،نوع نخ، نحوی شستن فرش،مواد صنعتی حساس و …..که به دست می آورید ،اقدام به شستن فرش کنید.

شستن فرش های خارجی به کیفیت نخ و مواد بکار رفته در بافت فرش و انسجام الیاف فرش بستگی دارد و شما باید از مواد شوینده ی مختص به این الیاف استفاده کنید.

در مراکز قالیشویی کارشناسان شستشوی فرش های فانتزی با بهره گیری از اطلاعات مندرج در پشت فرش و استفاده از متریال های خارجی اقدام به شستشوی فرش های فانتزی می کنند که از هر گونه آسیب به رنگ و الیاف فرش جلوگیری شده وفرش شما دچار آسیب نشود.

مراحل آبگیری فرش های فانتزی هم متناسب با نخ وجنس الیاف و ظرافت فرش  با دستگاه صورت می گیرد.و در انتهای شستشوی فرش های خارجی از غلطک هایی برای اتو وصاف کردن لبه ی فرش استفاده می کنند.

برای خشک کردن این فرش ها هم ، فرش را در مدت زمان بیشتری در معرض نور آفتاب قرار می دهند تا فرش ضمن خشک شدن بوی نم نگیرد.

[/vc_column_text][vc_column_text]

چند توصیه برای شستشوی بهتر فرش های فانتزی :

  • ابتدا سطح پشت وروی فرش را جارو بکشید
  • اگر فرش لک شده حتما لکه بری کنید سپس اقدام به شستشوی فرش نمایید
  • از آب کمی ولرم ومواد شوینده که اسید کمتری دارند برای شستن فرش فانتزی کمک بگیرید
  • پس از شستشو وآبگیری فرش فانتزی را روی سطحی صاف پهن کنید تا نافرم خشک نشود
  •  چنانچه الیاف فرش فانتزی شما بر اثر سوختگی زرد رنگ شده والیاف آن کمی به هم چسبیده با استفاده از یک سمباده ی نرم می توانید جای سوختگی را بر طرف کنید
  • از مواد شوینده ی پودری برای شستن فرش فانتزی استفاده نکنید.مواد شوینده ی پودری در لابلای الیاف فرش باقی می ماند وباعث زرد رنگ شدن فرش فانتزی شما می شود

[/vc_column_text][vc_column_text]

امروزه با توجه به تغییر سبک زندگی وسلایق مختلف افراد یک خانواده ممکن است از یک یا چند تخته فرش فانتزی در دکوراسیون منزل استفاده شود. برای جلوگیری از آلودگی وکثیفی این فرش ها وشستشوی آنها باید یک سری نکات که در راهنمای پشت فرش فانتزی درج شده توجه کنید تا ضمن شستن این محصول از آسیب رساندن به الیاف ورنگ فرش نیز بپرهیزید.  

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

امتیاز page
Call Now Buttonتماس تلفنی