تهران ، جنب آباد جنوبی ، میدان چهارباغ شرقی ، 16 متری جنوبی ، پلاک 5

قالیشویی مهرشهر کرج

قالیشویی مهرشهر کرج باشستشوی فرش های دستباف وماشینی باچندین سال تجربه ی درخشان در منطقه ی مهرشهرکرج قدمتی دیرینه دارد.

قالیشویی مهرشهر کرج ،همواره سعی می کند تا با شستشوی فرش  مهرشهرکرج، کارنامه ای عالی وبی نقص از فعالیت های خود در این منطقه به جا گذاشته وبتواند در امر خدمت رسانی بهترکیفیت شستشوی فرش های خود را ارتقاء دهد. قالیشویی مهرشهردرصدد است با تلاش و پشتکار نیروهای خدماتی خود باشستن فرش های مهرشهر یک قالیشویی نمونه وسریع را در معرض دید مشتریان خود قرار دهد.

 

بهترین قالیشویی مهرشهر کرج

قالیشویی مهرشهر کرج همواره می کوشد تا باشستن فرش های مهرشهر کرج بتواند یک شستشوی عالی وباکیفیت را در اسرع وقت در کمترین زمان ممکن،با بالاترین کیفیت شستشو به مشتریان ارائه کند.قالیشویی مهرشهر می خواهد به عنوان یک قالیشویی خوب در منطقه ی مهرشهرکرج معرفی شود.

قالیشویی مهرشهر کرج

قالیشویی خوب در مهرشهر کرج

یک قالیشویی  خوب را زمانی می شود به عنوان بهترین قالیشویی درمهرشهرکرج دانست که علاوه برداشتن کارخانه ی قالیشویی در مهرشهر بتواند با داشتن جواز فعالیت و دفتر قالیشویی معتبرمهرشهر، به اعتبار خود افزوده تا به عنوان یک قالیشویی خوب درمهرشهر کرج به مشتریان معرفی شود.

یک قالیشویی خوب درمهرشهر باید بتواند علاوه بربالا بردن کیفیت شستشوی فرش درکم کردن هزینه ها هم تلاش کند تا بتواند یک قالیشویی ارزان وکم هزینه را برای مشتریان انجام دهد.قالیشویی خوب در مهرشهر ،قالیشویی سریع و فوری مهرشهر را برای رفاه حال مشتریان در سرویس خدماتی خود قرار می دهد تا مشتریان با بهره مندی از این خدمت رسانی رضایت کاملی از قالیشویی مهرشهر کرج داشته باشند واز قالیشویی خوب در مهرشهر  به عنوان بهترین قالیشویی در مهرشهر کرج یاد کنند.

 

قالیشویی معتبر در مهرشهر کرج

قالیشویی مهرشهر کرج با ایجاد دفتر قالیشویی در منطقه ی مهرشهرکرج وچندین خط تلفن ثابت وسایت وپنل قالیشویی به اعتبار خود افزوده است وبه عنوان یک قالیشویی معتبر در کرج فعالیت می کند.

قالیشویی مجاز در مهرشهر کرج

دفتر قالیشویی مهرشهر کرج با داشتن جواز فعالیت از صنف قالیشویان کرج مجاز به فعالیت بوده وتوانسته به عنوان یک قالیشویی معتبر ومجاز در مهرشهر اقدام به سرویس دهی و خدمات رسانی بهتر به مشتریان خود کند.

شستشوی فرش مهرشهر کرج

شستن اصولی وبهداشتی فرش یکی از دغدغه های بانوان می باشد.بانوی منزل با پرسوجو ودیدن کیفیت شستن فرش توسط قالیشویی ها اقدام به انتخاب قالیشویی برای شستن فرش منزل می کند .اینکه بتوان با قاطعیت و بدون مشورت یک قالیشویی را برای شستن فرش انتخاب کردن کاری دشوار برای مشتریان می باشد .

قالیشویی مهرشهر کرج با ارتقاء کیفیت شستشوی قالیشویی واستفاده از نیروی ماهر وباتجربه می کوشد تا این اطمینان را برای مشتریان خود به دست آورد وبتواند به عنوان یک قالیشویی خوب مهرشهر در جهت ارتقاءخدمات رسانی بهتر به مشتریان پیشتاز باشد.

شستشوی فرش دستباف مهرشهر کرج

شستن فرش دستباف بدون آسیب رساندن به رنگ والیاف فرش دستباف کمی دشوار به نظر می رسد.فرش های دستباف و ابریشمی ازپشم ونخ ،ابریشم وپنبه طبیعی بافته می شود.شستن فرش دستباف باید زیر نظر فردی ماهر وبا تجربه انجام شود تا الیاف ورنگ فرش آسیب نبیند.

 کارشناس شستشوی فرش در کارخانه قالیشویی با شناختی که از الیاف فرش دارد درجه حرارت آب رامتناسب با آن الیاف تنظیم می کند،همچنین الیاف طبیعی که از مواد و رنگ طبیعی برای رنگ آمیزی الیاف استفاده شده است در برابر مواد شوینده دچار تغییر رنگ می شود بنابراین کارشناس شستشو با علم وآگاهی وشناختی که ازانواع فرش دستباف و ابریشمی دارد از مواد شوینده ی متفاوت ومتناسب با الیاف فرش وتثبیت کننده رنگ در هنگام شستن فرش استفاده می کند تا رنگ فرش دستباف شما دچار تغییر نشود وفرش دستباف ضمن شستن جلا ودرخشندگی خودش را حفظ کند.

شستشوی فرش ماشینی مهرشهر کرج

فرش های ماشینی از الیاف طبیعی ومصنوعی وآکریلیک در بافت فرش استفاده می شود. شستن قرش ماشینی نسبت به فرش های دستباف از حساسیت کمتری برخوردارند. فرش های ماشینی دربرابر شستشو کمی مقاومترند، ولی این حرف به این معنی نیست که برای شستن فرش ماشینی هیچگونه وسواسی به خرج ندهیم وبا هر مواد شوینده ای فرش ماشینی را بشوریم فرش های ماشینی هم مانند فرش دستباف ممکن است ضمن شستشو دچار تغیییر رنگ شوند ودرخشندگی وزیبایی خود را از دست بدهند بنابراین شستن فرش ماشینی را هم باید به یک قالیشویی معتبر ومجاز سپرد تا الیاف فرش ماشینی ما کمترین آسیب را دیده ویک شستشوی درجه یک وعالی را از قالیشویی دریافت کند.

شستشوی فرش خارجی مهرشهر کرج

رعایت شستشوی اصولی وحرفه ای فرش های خارجی باعث ثبات رنگ فرش شده واز آسیب دیدگی زیبایی فرش جلوگیری می کند.با توجه به ظرافت الیاف فرش های خارجی ورنگ خاصی که این گونه فرش ها دارند استفاده از مواد شوینده نامرغوب و بی کیفیت به الیاف فرش وهمچنین رنگ فرش آسیب می رساند.قالیشویی مهرشهرکرج برای شستشوی فرش های خارجی از دستگاه های مدرن با تکنولوژی روز کمک گرفته است وبا نیروهای مجرب وکارآزموده قالیشویی مهرشهر کرج همواره سعی می کند یک شستشوی عالی وباکیفیت با مواد مرغوب ودرجه یک را روی فرش های خارجی اعمال کند تا هیچگونه آسیبی به رنگ والیاف فرش های خارجی وارد نشود.


قالیشویی مهرشهرکرج مواد سفید کننده وتثبیت کننده رنگ را متناسب با لیبل پشت فرش که برای شستشوی آن نسب شده استفاده می کند. قالیشویی مهرشهرکرج همچنین با توجه به درجه حرارت ثبت شده روی راهنمای فرش اقدام به شستن فرش خارجی می کند. رعایت تمام مراحل شستشوی فرش درون دستگاه زیر نظر کارشناس شستشوی فرش صورت می گیرد تا از هرگونه آسیبی به رنگ و الیاف فرش های خارجی جلوگیری شود و این قالیشویی بتواند یک شستشوی عالی وبا بالاترین کیفیت را به مشتریان خود عرضه کند.

شستشوی فرش های ترک مهرشهر کرج

فرش های دستباف ترک و فرش های ماشینی ترک در بافت فرش از الیاف پشم طبیعی وپنبه ونخ بکار رفته است. الیاف پشم دربرابر حرارت زیاد جمع می شود وممکن است اگر در شستشوی فرش، آب با درجه حرارت مناسب استفاده نشود باعث آسیب دیدگی ظاهر فرش شده وزیبایی فرش دستباف ترک از بین برود وشکل فرش نافرم شده که این عملی ناخوشایند می باشد وباعث نارضایتی مشتریان از شستشوی فرش ترک شده واعتبار قالیشویی را زیر سوال می برد.قالیشویی مهرشهرکرج با توجه به شناختی که از فرش های ترک دارد ،کارشناس شستشوی این قالیشویی با رعایت تمام موازین اصولی با دستگاه وتنظیم درجه حرارت آب با توجه به الیاف فرش ترک ورنگ فرش ترک اقدام به شستن فرش ترک می کند.


کارشناس شستشو، فرش ترک را درون دستگاه قرار داده وبا تنظیم دستگاه وتنظیم موادشوینده درون دستگاه تمام مراحل غبارگیری،آبگیری شستشو وخشک کردن فرش ترک با دستگاه تمام اتوماتیک وخودکار انجام می شود وفرش در یک محیطی کاملا بهداشتی وعاری از میکروب شسته می شود.مزیت شستشوی فرش های دستباف وفرش های ماشینی ترک با دستگاه ودر کارخانه قالیشویی این است که مشتریان از کیفیت
شستن فرش ترک خود بیشترین رضایت را داشته وقالیشویی مهرشهر کرج نیز هدفی جزء رضایتمندی مشتریان خود از کیفیت شستشوی فرش این قالیشویی ندارد.

جمع بندی

با راه اندازی دفتر قالیشویی مهرشهر کرج سعی می کند تا خدمات رسانی سریع ودسترسی آسانی را برای شستشوی فرش های مهرشهر مهیا کند.قالیشویی کرج امیدوار است بتواند با رعایت استانداردهای شستشوی فرش رضایت مشتریان را جلب کند و
شستشوی فرش های مهرشهر کرج را با کیفیت عالی انجام دهد.

امتیاز page
Call Now Buttonتماس تلفنی