تهران ، جنب آباد جنوبی ، میدان چهارباغ شرقی ، 16 متری جنوبی ، پلاک 5

قالیشویی عظیمیه کرج

قالیشویی عظیمیه ی کرج با چند دهه سابقه ی شستشوی فرش در این منطقه ، از گذشته تا به امروز با به کارگیری تکنولوژی وتجهیزات مدرن توانسته است یک قالیشویی باکیفیت و درجه یک را به مشتریان خود ارائه دهد.
شتسشوی فرش عظیمیه ی کرج،به قالی ایرانی به عنوان یک کالای هنری واصیل نگریسته و در شستشوی فرش های دستباف و ابریشمی و تابلو فرش ، نهایت دقت را می کند تا مشتریان رضایت کامل از شستشوی فرش خود را از قالیشویی عظیمیه داشته باشند.

بهترین قالیشویی عظیمیه کرج

یک قالیشویی که به محل زندگی شما، عظیمیه کرج نزدیک باشد وبا داشتن دفتر قالیشویی معتبر و مجاز بتواند یک سرویس دهی راحت وآسان را در اسرع وقت برای شستن فرش مشتریان مهیا کند به عنوان بهترین قالیشویی در کرج شناخته می شود.

قالیشویی عظیمیه کرج

قالیشویی معتبر در عظیمیه کرج

درمنطقه ی عظیمیه داشتن دفتر وچند خط تلفن ثابت باعث اعتماد مشتری به دفتر قالیشویی شده ودر اعتمادسازی بین مشتری وقالیشویی موثر است.همچنین داشتن مجوز فعالیت از صنف قالیشویان باعث معتبر ومجاز بودن قالیشویی مجاز در عظیمیه کرج می شود.

قیمت قالیشویی عظیمیه کرج

خدماتی که کارشناس شستشودر کارخانه ی قالیشویی روی فرش مشتریان اعمال می کند درجهت شستشوی درجه یک باکیفیت وعالی است.با توجه به این خدمات و استفاده از متریال های شوینده ی خارجی وعالی هزینه ی قالیشویی عظمیه نیز متغییر می باشد. قالیشویی ارزان عظیمیه درصدد است تا شستشوی فرش مشتریان را با نازلترین قیمت ممکن وارائه ی شستشوی مرغوب،رضایتمندی مشتریان خود را در پی داشته باشد.

کارخانه قالیشویی عظیمیه

یکی از مزیت های دفتر قالیشویی خوب و معتبر در سطح کلان شهر کرج وبخصوص منطقه ی عظیمیه کرج داشتن کارخانه ی شستشوی فرش در شهر کرج می باشد. کارخانه ی قالیشویی عظیمیه ضمن برخورداری از این مزیت وداشتن دفاترقالیشویی معتبر و مجاز ازپرسنل حرفه ای وکارشناس شستشو ولکه بری و رفوگری و…. بهره برده وتوانسته است ضمن شستشوی سنتی ،قالیشویی مکانیزه و قالیشویی تمام اتوماتیک عظیمیه کرج را هم برای مشتریان خود داشته باشد.

قالیشویی فوری عظیمیه کرج

قالیشویی مکانیزه یا نیمه اتوماتیک و قالیشویی تمام اتوماتیک واستفاده از ماشین آلات مدرن وتکنولوژی به روز باعث شده است تا قالیشویی فوری عظیمیه کرج بتواند یک شستشو مرغوب وباکیفیت عالی را در کمترین زمان ممکن ودراسرع وقت در اختیار مشتریان خود بگذارد.قالیشویی فوری عظیمیه کرج ،توانسته است قالیشویی سریع عظیمیه کرج را برای رفاه حال مشتریان خود راه اندازی کند تا در کمترین زمان شستشویی ویژه وعالی را برای فرش های منطقه ی عظیمیه کرج داشته باشد.

قالیشویی تمام اتوماتیک عظیمیه کرج

در کارخانه ی قالیشویی عظیمیه کرج ، کار شستشوی فرش های دستباف و ابریشمی وتابلو فرش ها کاملامکانیزه وبا دستگاه های مدرن وبه روز دنیا توسط کارشناس شستشو صورت می گیرد.این مزیت باعث می شود تا فرش در یک مکان کاملا بهداشتی وعاری از میکروب (از غبار گیری، لکه بری،شستشو،آبگیری وخشک کردن فرش) در داخل دستگاه وگرمخانه ی ،کارخانه انجام شود وفرش در یک محیط استرلیزه وتمیز نظافت وشستشو شود تا آلودگی محیط بر روی فرش تاثیری نگذارد.

شماره ی قالیشویی در عظیمیه کرج

قالیشویی معتبرو مجاز با قرار دادن چندین خط تلفن ثابت واز طریق سایت وپنل قالیشویی دسترسی آسان را برای دریافت خدمات قالیشویی مهیا می کند تا مشتری به آسانی بتواند از طریق تماس تلفنی ویا به صورت آنلاین از سرویس دهی قالیشویی بهره ببرد .قالیشویی عظیمیه کرج به عنوان بهترین قالیشویی عظیمیه توانسته است این خدمت رسانی آسان را برای مشتریان خود تهیه کند تا مشتری بدون دغدغه وبه راحتی به قالیشویی دسترسی داشته باشد.

شستشوی فرش عظیمیه کرج

خدماتی که کارشناس شستشودر کارخانه ی قالیشویی روی فرش مشتریان اعمال می کند درجهت شستشوی درجه یک باکیفیت وعالی است.با توجه به این خدمات و استفاده از متریال های شوینده ی خارجی وعالی هزینه ی قالیشویی عظمیه نیز متغییر می باشد. قالیشویی ارزان عظیمیه درصدد است تا شستشوی فرش مشتریان را با نازلترین قیمت ممکن وارائه ی شستشوی مرغوب،رضایتمندی مشتریان خود را در پی داشته باشد.

شستشوی فرش دستباف عظیمیه کرج

فرش دستباف از مواد والیاف طبیعی برای بافت و رنگ آمیزی آن استفاده می شود.قالیشویی عظیمیه
برای شستشوی عالی وبا کیفیت فرش از مواد شوینده ومرغوب استفاده می کند تا ضمن شستشوی فرش بدون هیچگونه آسیب دیدگی ،مشتری از سلامت فرش خود اطمینان پیدا کند وبا اعتماد به قالیشویی عظیمیه از خدمات این مرکز بهرمند شود.قالیشویی عظیمیه کرج توانسته با استفاده از تثبیت کننده ی رنگ واستفاده از مواد شوینده ی مرغوب وبکارگیری کارشناسان خبره در امر شستشوی فرش دستباف یک شستشوی بی دردسر وآسان را برای همه فراهم کند.

شستشوی فرش ماشینی عظیمیه کرج

فرش های ماشینی از الیاف مصنوعی وآکریلیک تهیه می شوند .فرش ماشینی در برابر شستشو و
موادشوینده مقاومت بیشتری دارند ولی شستشوی غیر اصولی واستفاده از مواد شوینده ی نامرغوب ونیروی کار ی که تبحر نداشته باشد می تواند به فرش ماشینی آسیب برساند .قالیشویی عظیمیه کرج با استفاده از ماشین آلات وکارشناس شستشو توانسته شستشوی اصولی وباکیفیت را به مشتریان خود تحویل بدهد ورضایت مشتری را از قالیشویی عظیمیه کرج را پی داشته باشد.

شستشوی فرش ترکی عظیمیه کرج

فرش ترک از الیاف طبیعی بافته می شود.از پشم در بافت فرش واز پنبه در تارو پود فرش بکار می رود. بنابراین برای شستن فرش های دستباف وماشینی ترک به دلیل استفاده از پشم والیاف طبیعی ومصنوعی در بافت فرش ،در برابر درجه حرارت حساس ترند.استفاده از مواد شوینده نا مرغوب و همچنین آب با درجه حرارت نا متناسب با الیاف فرش ،باعث آسیب به رنگ و الیاف فرش ترک می شود،قالیشویی عظیمیه با توجه به این حساسیت ها واستفاده از کارشناس شستشوی فرش که تجربه و تبحر کافی در امر شستشوی این گونه از فرش را دارد. می تواند بهترین شستشوی فرش ترک را در منطقه ی عظیمیه کرج به مشتریان خود ارائه دهد.کارشناس شستشو با آگاهی از بافت فرش ترک والیاف فرش ،از مواد شوینده ی خارجی و مرغوب که دارای تثبیت کننده ی رنگ می باشد با توجه به نوع فرش دستباف و ابریشم ،استفاده می کند تا شستشویی عالی ودرجه یک را به مشتریان تحویل بدهد ورضایت مشتری را از قالیشویی عظیمیه کرج در پی داشته باشد.

شستشوی فرش خارجی عظیمیه کرج

فرش های فانتزی وخارجی از الیاف پلاستیکی ومصنوعی بافته می شوند.این الیاف در برابر سایش و
مواد شوینده از حساسیت بیشتری نسبت به الیاف طبیعی برخوردارند، بنابراین شستشوی فرش های فانتزی وخارجی را باید به مراکز قالیشویی حرفه ای ومعتبر بسپارید تا فرش خارجی شما در حین شستشو وآبگیری وخشک شدن کمترین آسیب را به الیاف رسانده وضمن یک شستشوی پاکیزه وتمیز وبهداشتی ،نظافت فرش هم به نحوالحسن واصولی انجام شود.قالیشویی عظیمیه کرج با داشتن کارخانه ی شستشوی فرش با بهره گیری از کادری مجرب وحرفه ای واستفاده از کارشناس شستشوی فرش اقدام به شستن فرش های خارجی مشتریان کرده وبا به کارگیری از ماشین آلات شستشوی مدرن وتکنولوژی به روز واستفاده از متریال های استاندارد وسالم شستشویی بهداشتی وتمیزرا بدون هیچگونه آسیب دیدگی الیاف فرش های خارجی به شما عزیزان ارائه می کند.

جمع بندی

یک شستشوی عالی ودرجه یک را برای فرش مشتریان خود با استفاده از دستگاه های مکانیزه ومدرن ومتریال های شوینده ی خارجی با نازلترین قیمت ممکن ودر کمترین زمان انجام می دهد.قالیشویی عظیمیه برای جلب رضایت مشتریان خود وصرفه جویی در وقت وهزینه ی این عزیزان شستشوی فرش عظیمیه کرج را در این منطقه ایجاد کرده تا همشهریان بتوانند بهترین وعالی ترین شستشوی فرش را از دفاتر این قالیشویی به منظور خدمت رسانی بهتر به مشتری ورفاه حال آنها بهره ببرند.

امتیاز page
Call Now Buttonتماس تلفنی